Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, January 28, 2010

khamis (28 hb januari 2010)


seperti biasa kedai aku menerima tempahan, kali ini daripada makmal pejabat felda bukit besar,kulaijaya, seawal pagi kami sibuk dengan menyediakan bahan-bahan untuk memudahkan tempahan disiapkan mengikut waktu yang ditetapkan

alhamdullilah, selepas siap sarapan pagi, aku mengantar umai kesekolah...
masa memang amat berharga pada aku.....
dengan skill pemanduan yang ada....senang aje aku atasi...hehehehe.....biasalah area kampung aku tak lah jem seperti dibandaraya.....
hidup kampung felda sungai sayong...

ini aku rakamkan untuk pembaca blogku....semua sajian makanan setiap hari pelbagai jenis.... dan bertukar menu...sekiranya berminat untuk merasai air tangan aku...jemputlah ke kedaiku
masa operasi ; 7pagi-11malam
setiap hari dibuka kecuali hari jumaat.
lokasi seperti tetera di halaman blog..





inilah aku...alahai.kenapa aku tak pandang kamera eik...tak sempat posing ini...alahai...poyo



manja sungguh si sina nie.....inilah hubungan aku dengan pekerjaku....sama2x memerlukan....terima kasih kepada semua pekerjaku


kuah asam pedas, bersama ikan-ikan yang sedang dimasak....inilah kerja2x ku harian...orang pegang pen,aku pegang sudip...








okeylah yuyu....
esok aku bercuti....kemanakah destinasi aku dengan hubby...tunggu sahaja entry akan datang
salam yuyu

0 ulasan: