Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 27, 2010

rabu (27hb januari 2010)


salam yuyu
hari ini,aktiviti ku seperti biasa,
siap sahaja masak sarapan pagi,terus aku siapkan umai ke sekolah
balik ke kedai semula untuk masak tenghari,memandangkan pekerjaku ada 6 orang,mereka menyiapkan memotong,membasuh segala bahan-bahan. Aku akan menyiapkan rempah dan memasak kesemua menu....alhamdullilah, pekerjaku kebanyakkanya menyiapkan kerja tanpa rungutan. lagipun aku jaga baik hati mereka...siap ada pelbagai aktiviti untuk mereka...

yuyu....
petang ini aku dah janji nak jogging dengan kawan baikku (kak ida), dah 4 hari aku cuti jogging
ini berkaitan dengan kemangkatan Sultan yang aku sayangi...aku masih berkabung lagi... berikutan dengan kesedihan ini, aku amatlah dukacita dengan pelbagai blog orang-orang yang tidak bertanggungjawab...bermacam2x spekulasi yang timbul....
siapalah aku ini yuyu...rakyat jelata johor yang hanya berdoa satu hari nanti mereka akan menerima balasan yang setimpalnya.





Ini lah suasana kedaiku, kami masih berkabung....
namun menjalankan aktiviti seperti biasa....rezeki perlu dicari.....



0 ulasan: