Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, January 30, 2010

sabtu (30hb januari 2010)


salam
hai yuyu...mood aku kurang baik...penat atau kekenyangan makan banyak semalam kot....ikutkan aku ada 2 kenduri yang wajib aku pergi 1 di pasir raja dan satu lagi potong jambul cucu kepada cikgu nur umairah,aku mohon minta maaf kepada mereka,ikutkan nak juga aku meraikan majlis-majlis seperti itu.,...memandangkan mak mertuaku kurang sihat maka aku memasak seperti biasa....

menu hari ini ikan sembilang,selar papan masak asam pedas...ayam kari dan lain-lain..nak tulis banyak2x sah2 korang boring nak membaca,,,


siap sahaja semua menu dihidangkan, tiba-tiba aku menerima tetamu iaitu Dato Adham Baba...disini banyak juga aku rakamkan gambar2x yang aku curi dari tempat aku lepak (chasier)...heheheeh,banyak gambar belakang....nasib aku baik kerana pemandu dato membantu aku menyenangkan proses menangkap gambar dato dan ahli kampungku...

ini lah hasilnya...







terima kasih.....
semoga dato sentiasa mengunjungi kampung kami....
maklumlah jika dato turun ke kampung kami memang dia tak segan silu untuk menjamah semua menu,,,,
hari ini dia makan kepala ikan sembilang,telur puyuh,sayur bayam dan air fresh orange suam...

telatah dato yang menganggap kami seperti kawannya amatlah kami hormati.....

0 ulasan: