Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 9, 2010

hadiah..............sukanya....



salam tengahari........
aku masih bersemangat untuk meneruskan diet,..ambil petua dari blogger yang ku anggap banyak memberikan info dan maklumat berkenaan cara hidup yang sihat.
alhamdullilah,akhirnya berat badanku bekurangan...nasi mmg aku cuba elakkan, hanya cuti jumaat sahaja. aku akan mengambil kesempatan untuk makan nasi,sambil melayan keluarga tersayang..

semalam, pagi aku jogging bersama kawan baikku, aku makan oat sahaja, tengahari pun aku makan oat juga....maklumlah..baju2x lama dah boleh dipakai, heheheh, maksudnya mmg berkesan sungguh petua dari En. Ben Ashaari, terima kasih tak terhingga pakcik...hehehehe, marah dia aku panggil pakcik..wawawawa

dalam jam 6 petang.......cewah......aku dihadiahkan dengan makanan yang dah lama aku tak usik, agak2 dah 1 tahun..aku buka kotak, peeh.........dunkin donut tu...
suka2x... aku makan 3 biji, 3 biji lagi aku sedekahkan pada pekerja dan anak jiran kedai runcit....




terima kasih tak terhingga kepada adik ipar kesayanganku,
tak lama lagi dia akan mendirikan rumahtangga....
semoga hari bahagia akan terlaksana dengan jayanya..
maklumlah akukan juru penasihatnaya a.k.a juru runding majlisnya...
heheheh, tak gitu,,wwawawawa

0 ulasan: