Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, February 8, 2010

hujung minggu


hujung minggu merupakan waktu kemuncak kedaiku di banjiri manusia...dimana aku tak dapat nak duduk melayan pelanggan atau nak merehatkan badan walau seminit..selalunya sekitar 6petang sehingga 10malam adalah waktu tenat akan berlaku,.alhamdullilah syukur atas rezeki yang kami perolehi

ditambah dengan permintaan makanan yang banyak dan tidah putus2..aku akan terperuk di dalam ruang memasak, selain membantu pekerja yang kurang cekap atau yang kurang berpengalaman untuk mempercepatkan menu2...

setiap pekerja akan ditugaskan dan dibahagikan mengikut kemahiran yang ada, aku akan bercinta dengan si sudip dan kuali dibahagian lauk pauk, tomyam dan sop,heheheeh part nie, hubby aku lagsung tak cemburu...yelah kalau bercinta dengan orang dah sah2x aku kena ganyang...
.... selainnya pekerja yang berpengalaman akan menggoreng nasi,mee dan selainnya..


gambaran kedai aku semasa jam 10.10 malam...waktu ini, pelanggan dah mula bekurangan


mak saudaraku si tauke sate........mmg lazat satenya....rugi tak beli, secucuk, gerenti nak lagi2....hari2 mau.....peeh ilang diet kalau aku hentam selalu


suami tersayang yang khusus melayan pelanggan




kepada semua, sudi2 singgah ke kedai makan ku

CITARASA RINDUAN
NO 1, JALAN BESAR
FELDA SUNGAI SAYONG
81000 KULAIYAJA
JOHOR

0 ulasan: