Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 16, 2010

rahmat





yuyu...
rindu sungguh nak berbual dgn kau..
rindu nak bercinta dgn kau....
rindu nak melekat dgn kau...............

tapi, ada sahaja yang menghalang kita bersama....biasalah depa dok jelous kot...ehehehehehhe
amboi2x....

ditambah dengan urusan majlis perkahwinan adik iparku 7hb 3.
dengan alahan kulit yg aku hadapi....eik...br 3 ari aku kena diserang penyakit nie...alhamdullilah..syukur sudah ada tanda2 akan pulih..maklumlah aku nie memamg penakut bab2x ada sakit, cepat2 aku atasi, walaupun ubat ini kuat hingga mengakibatkan aku mengantuk, namun aku tetap menjalankan aktiviti sepeti biasa, alamak...
4 hari aku dah cuti berjogging, cuma work out sahaja aku lakukan....
janganlah nik balik body nie...hancus.....

buat yuyu......
bukan suka2x aku dapat join group nie...
pelbagai ilmiah mahupun pengalaman
disamping mengeratkan hubungan silatullahim dapat juga berkongsi kisah dan tauladan...
inilah hikmahnya be fb dan ber blog.....
bak tradmark ASTRO ` macam2 ada`..eheheheheh


terima kasih tak terhingga aku ucapkan kepada suami tersayang yg banyak memberi dorongan untuk aku join http://www.top100wanita.blogspot.com/
kepada en ben asharri yang banyak memberikan info untuk ku..
kepada kedua ibu bapaku,mertuaku
kepada kawan2x fb terutama kak elee,kak sri diah, hazra, si isma dan kembarnya(kuching mari).......luv u so much

semoga kalian sudi untuk mengundiku di


dan di



0 ulasan: