Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 2, 2010

selasa (2 hb febuari 2010)

yuyu
2 hari aku tak ada cerita nak kongsi dengan kau
bukan tak ada idea, macam2 ragam dan tindaklaku pelanggan yang setia ada di kedai2..
pekerja yang tak sihat, ada masalah suami, anak sakit di indonesia

ikutkan maca2 entry aku boleh kongsi...
namun
aku rasa cuaca penyebab utama aku kurang bertenaga,ditambah diet yang aku buat sendiri...
memang banyak perubahan,dan ramai yang menegur aku dah mengecil....
alhamdullilah berhasil jua

2 hari ini aku banyak menghabiskan masa dengan membaca novel2 yang aku beli tapi belum dibaca...
sebulan ada 3 buah buku,kalau datang mood malas alamatnya...kuranglah aktiviti membaca....


apapun....aku harap satu hari nanti adalah bahan yang terbaik untuk aku kongsi dengan kau..
okey yuyu..
masa untuk jogging

0 ulasan: