Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, March 12, 2010

aktiviti





alhamdullilah ikutkan hari jumaat ini merupakan hari cuti aku
namun, aku suka merancang aktiviti yang tidak memerlukan aku rehat di rumah, untuk kalian aku senaraikan rutin jumaat 12 hb 3 2010:

pagi
  • 7.00 pagi jogging bersama kawan, 1 jam setengah aku keliling peringkat c pulau(dapatlah 8 round)
  • begerak ke kampung(tenggaroh)
  • memandangkan suamiku kurang sihat aku drive..jam 11.00pagi sampai ke kampung

tengahari
  • masak makanan yang seimbang seperti bayam merah masak air, caru bakar dan sambal totok, untuk suamiku
  • untuk ibu dan ayah ikan kembong masak kicap,ulam timun(menu senang dan mudah)
disini aku sertakan tanaman yang ayahku tanam, serta lanskap yang beliau bina bersama ibu


petang
  • ambil adik dari sekolah men vokasional kota tinggi
  • singgah ke kedai tanaman pokok untuk membeli bahan-bahan tanaman ayah seperti baja,tanah dan lain-lain
  • selepas solat asar, begerak semula ke f sungai sayong, untuk bergym dalam jam 8malam

malam

  • sampai ke f sungai sayong dalam jam 7.15 malam
  • bergym
  • alhamdullilah, badanku tidak mengalami sakit-sakit, mungkin ada kaitan dengan rutin joggingku seharian
  • manfaat yang aku perolehi aku mempunyai teman (wanita) untuk menambah minat yang selari dengan aku, selain badanku tidak penat walaupun seharian tidak rehat




salam perkenalan untuk kak ayu dan kak ida

4 ulasan:

wanita mutalib said...

penuhnya rutin dia :)

Mat Gebu said...

Salam puan.. Yang serimbun tu pokok angggur ke...menarik sungguh....

Unknown said...

wanita:.......ginilah wanita nak jadi wanita yang aktif, chiyok2x..

mat gebu:..heheheeh. timun jer tu....

Mat Gebu said...

Hahahaha...kesian kan, pokok timun pun boleh tak tau, tapi daun dia tu seakan2 laaa...