Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, March 7, 2010

alhamdullilah......

syukur kehadrat illahi,
hanya Allah yang tahu betapa gembiranya aku...
betapa bertuahnya aku..
bertuah menjadi seorang wanita
jua bertuah memiliki suami, keluarga dan kawan2x yang amat memahamiku

selama 5 hari aku bercuti dari fb dan blog
hari ini merupakan hari yang amat bertuah pada aku
pertamanya aku bertuah menjadi juara TOP 100 WANITA BEN ASHAARI
FB


keduanya kerana majlis PERKAHWINAN ADIKKU siti hamizah dan rusdy berjaya di raikan dengan meriah sekali

dikesempatan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada en. BEN ASHAARI kerana telah menganjurkan pertandingan ini
kepada suami tercinta MOHAMAD RAZALI HAMIS
kepada keluarga dan sahabat ku.....
tanpa kalian, siapalah aku.....

sesungguhnya yang baik2x datangnya dari ALLAH
dan adanya keburukan daripada diri ku sendiri

TAHNIAH UNTUK KU
TERIMA KASIH SAHABATKU

3 ulasan:

Mat Gebu said...

Tahniah2x..tumpang bangga orang Johor menang...

Unknown said...

mat gebu.....awk jb gak...alahai...suka2x jb riot

Ben Ashaari said...

sama samaaaaa ... aik mat ..jauh merantau ..hahahaha