Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, March 8, 2010

lepak..........................


oleh kerana hari ini aku kepenatan yg amat,
maklumlah masa untuk aku mengemas semua peralatan semasa majlis perkahwinan adik...
nak kata banyak juga benda nak buat, kemas bangsal, ruang masak...periuk nak basuh sampai 12 biji....alahai....penat yang berbaloi2x(sebab majlis amat meriah)

sebenarnya banyak pekara yang aku ingin luahkan....
nak citer ttg majlis...tentang gelagat pekerja2x yang rajin membantu aku,
saudara mara yang tidak putus membanting tenaga untuk menjadikan majlis berjalan dengan lancar

mak andam dari ezad welding di kulaijaya yang memberi hasil kreativiti yang amat indah dan cantik

potografer aka my pren ant`zly studio dari tenggaroh,mersing yang membanting tenaga bersama adik nya, maklumlah cuaca amatlah panas, tak ada angin....aku perhatikan mereka tetap sabar melayan jemputan yang ingin mengambil gambar sebagai kenangan

saari trading selaku juru majlis dan karaoke pada hari itu, amatlah saya berpuas hati dengan hasil kerja anda...suasana menjadi semakin meriah dengan persembahan anda

nie nak angkat semua peralatan........
alahai........
kurus macam nie

0 ulasan: