Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 11, 2010

mesyuarat GPW&KEMAS

nampaknya, kali ini aku diberi kepercayaan untuk memegang amanah untuk acara maulidul rasul di felda sungai sayong
nampaknya pogram akan berjalan dengan ringkas
maklumlah cuaca yang amat panas menyebabkan kami ahli jawatankuasa akan memendekkan acara, dari jam 7.00 pagi sehingga 11 pagi acara akan dijalankan bersamaan 27hb 3 2010

aku akan ditugaskan dibahagian penyambut tetamu
nampaknya tugas ini amatlah mencabar
maklumlah ramai warga emas akan berada disekitar masjid f sungai sayong

mana yang tak larat tu...aku akan gunakan kerusi roda..
mana yang larat berjalan akan aku hantar hingga ke dalam masjid

sudah masanya aku berkhidmat terhadap masyarakat
sesungguhnya yang baik itu dijadikan amalan

0 ulasan: