Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 11, 2010

sakit kepala

Hari nie keadaan kedai, berjalan dengan aman
masalah air tetap melanda
sabar atau tak......aku kena hadapi
semoga ada jalan penyelesaian dari pihak SAJ

sebab yang aku faham
dari felda sungai sayong sehingga pekan kelapa sawit, kulai...
SAJ kawasan sungai sayong yg support, nak kirakan berapa ramai penduduk felda dalam kawasan kulaijaya, ikut pengetahuan aku ada 300 rumah..belum tambah bandar kulaijaya...
(nie penerangan dari pekerja SAJ,aku tulis jer)
itu lah penyebab air bermasalah
kenalah aku jimat air

keadaan terkini, sungai sayong akan dikorek dan didalamkan untuk mencari aliran air
semoga tindakan mereka berjaya

sakit kepala melayan kerenah umai,
hari2 ke sekolah dia suka jer
masuk hari ini
dia buat masalah
mujur sampai ke sekolah dia dah berubah laku
siap minta buangkan air mata dan hingus yang bertepik....
alahai.....anak ibu

jam 2.30 petang aku ada mesyuarat KEMAS, bagi perbincangan maulod nabi
jangkaan tarikh pada 27hb mac 2010
(bila dah confirm aku beritahu korang)

okeylah....
senang hati bila dah berblog
tak payah nak makan ubat aktif fast ker, panaodol ker
cuma taip2x.......
hilang semua tekanan aku


p\s: lupa nak ucapkan tahniah kepada semua pelajar lepasan SPM yang telah mendapat keputusan yang cemerlang
yang kurang cemerlang, ingatlah ada cara lain untuk anda baiki masa hadapan anda
bukan sahaja giat mara, mlvk atau politeknik...masih ada kolej seperti IKM, ILP dan KOMUNITI

jua, tahniah untuk guru2x yang bertungkus lumus mengajar anak2x bangsa dan negara
(tanpa anda sapalah kami)
pengorbanan anda tidak ternilai dengan RM.....



0 ulasan: