Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 18, 2010

TERHARU

HARI INI AKU NAK KONGSI SESUATU YANG AMAT BERMAKNA PADA AKU

gambar sebelum



gambar selepas



sebenarnya asal gambar ini diambil semasa majlis perkahwinan adik aku, suami aku yang snap...aku bubuh dalam profil facebook.....

tiba2x.....ada seseorang yang telah meng`edit` sehingga bertukar rupa,,,terkejut juga lah..sbb aku pun tak sangka dia bantu aku mencantikkan lagi gambar ini

SIAPA ORANGNYA:..
>
>
>
>
>
>

JENG2X................


aku nak sangat ucapkan jutaan terima kasih kepada kawan baik aku


dan


diatas kesudian beliau mengedit gambar ku ini....

beliau, merupakan potografer..inilah tulisan di facebook nyer.....

jurugambar sambilan utk majlis perkahwinan,pertunangan & pernikahan.Jika berminat dgn hasil gambar saya & inginkan hasilnya utk majlis anda, hubungi saya utk maklumat lanjut & tempahan. Kepelbagaian Pakej menarik mengikut kesesuian budget anda.

2 ulasan:

Ummi Hanie said...

salam ayu , nice hasil edit nye... ;)
first time tgk pic ayu kat blog ben

CT said...

Ooooo...itu semua bantuan photoshop lah Ayu...hi3