Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, April 17, 2010

AKU RINDU.........

Salam..........

Apa yang boleh aku teruskan untuk entry seterusnya........
Aku nak katakan......

Aku rindu.......
Aku rindu...
Aku rindu..
rindu sangat....
sangat2 rindu

nak kongsi korang tentang apa yang berlaku pada aku untuk 3 ari yang lepas...
kemana aku menghilang.?..
sure korang pun hairan.......
tapi yang pasti....
aku memang rindu kat korang
dan aku dah rindu nak biarkan jari2 aku nie menari.......

4 ulasan:

Mat Gebu said...

salam puan siti..selamat kembali. saya dah buat N3 pasal mee bandung tu..TAPI minta maaf yea, saya ter men derhaka sikit...ok N3 disini :-)

http://tiffinbiru.blogspot.com/2010/04/mee-bandung-rindu-rinduan.html

Unknown said...

salam abg mat.....
wah...............yer ker...sat, ayu jenguk


alamak..........bestnya entry y abg mat buat ttg paste bandung ayu tu...
bab derhaka tu ayu halal kan...dont worry...hehehehehhe, asal selera paste bandung tu buatkan abg mat rindu3x............

TERIMA KASIH YER

Akuchey said...

hai apa yang dirindukan tu ayu..rindu serindu rindu nyer ker.

Unknown said...

aku chey:

aku cuti kat blog nie dah 3 ari tau.........