Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, April 11, 2010

PUTRAJAYA PART 1







Tak ada ucapan lain nak aku kongsi ngan korang, dah tak ada idea rasanya sebab banyak sangat peristiwa yang aku lalui... ada yang happy, ada yang terharu, ada yang mengujakan dan ada gak yang menyediHkan, atau dari mana aku nak mulakan kisah aku dan rombongan Tadika F Sg Sayong, ke Putrjaya, semuanya kalau boleh aku nak detailkan 1 persatu kat korang..........(rasanya leh jadi karangan bahasa melayu nie, gerenti aku dapat A+)

Tapi, bagi aku lebih molek aku sambung esok hari, sebab badan aku ada rasa penat, ada rasa nak pitam, ada rasa nak mual (eik...adakah aku mengandung...............wow..) ada rasa nak jer ku terjah tilam aku sekarang gak....( tapi, tak puas lah idup aku nie, kalau sehari tak berblog....) maklumlah, salah satu cara aku nak lepaskan semua perasaan adalah dgn cara ini.....nie pun aku baru jer sampai ke umah jam 12malam...

Bagi kawan2 yang terlibat dengan rombongan nie, korang leh baca entry aku akan datang..sebab, memang aku dah tak berdaya, akal n fikiran suruh aku kongsi ngan korang, tapi...mata nie tak mau buka.......kepala jangan kata...pening semacam...(maklumlah dah 8 tahun aku tak naik bas...),.TAPI YANG PASTI AKU MAHU TIDO.......


OPSS.........lupa nak ucap terima kasih kepada :-

AJK KEMAS KENANGAN MAT KASAN, JLN PUNAI, SEPANG,SELANGOR

AJK KEMAS F SUNGAI SAYONG, KULAIJAYA. JOHOR

AJK UMNO WANITA F SUNGAI SAYONG, KULAIJAYA. JOHOR

5 ulasan:

Unknown said...

sian ayu...mesti penatkan akak dapat bayang kelesuan yg m'landa... eh...ayu cam tau2 jer...sebut pasal karangan tu...abg besi..sapa lg mr.ben tgh buat p'tandingan karangan tuh...tp bukan pasal rombongan ke putrajaya lah yer...:)pasal gmbr dia yg tgh merenung apa pun x tau...:) sygnyer p'tandingan tu kejap sgt tarikh tutupnyer....x tau la ayu sempat buat ke x...
x per la ayu rehat2 dulu...kesihatan tu harus di utamakan.....:)

lana leopard said...

ayu...

terkilan sgt x dapat jumpa ayu....
Ingat nk kongsi serabut sis ni sikit. Huhuhu...... nanti ayu post lah paste tu ye....

Unknown said...

KAK LIA

ALHAMDULLILAH PAGI NIE DAH BERANSUR OKEY...MUAL LAH KAK, MAYBE DAH LAMA TAK NAIK BAS..............

Unknown said...

KAK AIDIL

BUKAN JER TERKILAN, AYU RASA SEDIH Y AMAT
KAK, YM JER EIK.....ADIKMU SUDI MENDENGAR (umairahayu@yahoo.com)

BAB POST PASTE TU, HOPE KAK BAGI ADRESS KAT INBOX FB AYU

azila said...

terkilan gak xdpt jumpa k.ayu masa dtg putrajaya...terkena date balik kg.Jgn serik ek dtg sini..leh kt jumpa2..:)