Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, April 2, 2010

RINDUNYA

Terlebih dahulu, aku nak katakan kat korang yang aku dah tersangat2 rindu nak update blog nie...aku rasakan 2 hari yang lalu amatlah terlalu panjang, naik semput gak jari nie nak menari... selepas sahaja arwah dikebumikan aku dan keluarga ada singgah ke kampung tercinta...

Yang buatkan aku terkejut yang amat, ada 4 orang yang baru follow ke blog aku nie...sah aku kena selalu keluarkan pelbagai entry kat korang, tak lah aku rasa syok sendiri.....semoga korang rajin2 jenguk umah aku nie ya...seperti aku gak rajin jogging ke blog korang...TERIMA KASIH itulah yang mampu aku ucapkan....

Nantilah aku update blog nie, karang2 jer aku kongsi ngan korang walaupun ada banyak yang aku ingin luahkan, sebab malam nie, ada majlis pembukaan kedai hardware (kedai kawan zalie) di bandar tenggara...
tunggu entry akan datang..

0 ulasan: