Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, May 7, 2010

AKU TERIMA ROSE DARI SEORANG BLOGGER LELAKI..

aLHAMDULLILAH.............berkat hari jumaat sekali lagi aku terima award..kali nie dari seorang chef tau....lelaki pulak tu...sangat2 mengumbirakan hatiku.....tak tahu nak kata apa dah...kikikikiki...rasa seperti diri dihargai..disanjungi..hanya kerana aku bergelar IBU....

So, aku nak amik kesempatan ingin mengucapkan Hari Ibu untuk Jumiah bte Ramlie....sesungguhnya jasamu tidak dapat ku lupakan....sentiasa ada ketika aku menghadapi kesusahan dan kegembiraan..............Ayu sayang Ibu........


Jom para ibu.. silalah ambil award nie (sekuntum bunga rose) dari halaman umah abang mat gebu kita, betul2 ori...khas untuk kita2....si ibu, mama, ummi, mak, mammy (atau apa sahaja panggilan dari anak2 kita) yang pasti kita sahaja para wanita yang layak menerimanya......TERIMA KASIH ABANG MAT GEBU

Yang paling mengharukan abang mat gebu telah menambah info khas untuk kita....sempena hari ibu...bagi aku sangat2 bermanfaat kerana inilah kali pertama aku tahu tarikh sambutan Hari Ibu dinegara lain berbeza2.....

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang tarikh yang disambut sempena hari Ibu sila KLIK SINI

0 ulasan: