Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, May 30, 2010

INILAH HIDUPKU

Assalamualikum...

Selamat malam....syukur alhamdullilah kerana hari ahad ini pelanggan bertambah-tambah....Inilah rezeki yang kami ada untuk mencari sesuap nasi...

Kadangkala....bila ada kawan-kawan ajak kerja kat mana-mana...aku akan beri jawapan....~Terima kasih~...., bukan aku nie sombong, tak memenuhi ajakan kawan-kawan..namun aku sedar kerana kehidupan aku hanya berkisar dengan aku...En zalie, umai dan kedua orang mertuaku...

Ada yang sanggup sampaikan pada aku...hubungan aku terlalu rapat dengan ayah dan mak mertua...seolah-olah pelik dengan perhubungan kami...entahlah...kadangkala kalau aku nak diingatkan dengan kata-kata teman-teman..semuanya tak masuk akal

Kerana aku tahu...siapa aku......

2 ulasan:

Ben Ashaari said...

waaaaa...sememangnya ayu menantu yg baik kan...pahala besar tu:)

p/s:kim salam kat mereka berdua...terima kasih kerana layan kami dgn baik-zila

Unknown said...

ben.....
amin..

insyallah kalau ada kesempatan ayu nak gak pi terjah ke umah zla n ben..(boleh gitu?)

bbq......ayu sponser mee bandung okeykan?