Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, May 15, 2010

MATAKU TIDAK BERDAYA..

(Pinjam mata kucing....boleh tak?...miow2.........)

Lepas aku jogging 4 pusingan...aku dah rasa nak pitam...(yang dok jogging semasa badan ko dalam kepenatan tu buat apa ler puan ayu?)...............nasib ada bekalan 100 plus...cover kepitaman aku....En Zalie, ajak aku ke kedai kasut..katanya ada benda yang dicarinya...konfius gile...mana taknyer...dia dah ada 2 pasang kasut sport..lum campur dengan selipor...banyak kategori En zalie punya selipor...ada selipor untuk kedai,selipor basahan, selipor jamban..Apa lagi yang En Zalie mahukan?...aku cakap sorang-sorang..

Aku, jenis yang malas nak cakap panjang-panjang..lagipun bila dah banyak galian keluar kat badan aku rasa penat sesangat...

Sampai kat kedai...dia minta aku yang turun..."ler, awat aku kena turun sekali nie...?" bisik hati kecil ku......dengan nada ala-ala romantik En. Zalie buat suprise kat aku...dia kata "pi amik kat kaunter kedai kasut tu........."... eik.....ku rasakan something...(opss..ayat abang eq nie, kena saman nyaye jer.....Oh yer, dia tengah buat kontest pi lah join kontest yang dia buat...hadiah dr GERMAN tu....maklumlah abang eq ada kembor, yang study kat sana.......sungguh2 mengujakan...aku dah tak sabor nak tengok si kembor tu bergambor berdua..mesti best...)..cepat KLIK SINI untuk contest tu..

Kikikikikiki....sambung balik apa yang perlu aku sampaikan kat korang eik.....
sebenarnya...En zalie telah berikan sesuatu yang istimewa....tentang entry tu..aku buat khas untuk my hubby...nantikan yer....kalau aku lupa korang tolong ingatkan tau!!!

Selepas jer aku pulang ke rumah...mak minta aku jaga kedai semula...tu dia!!!!!....pelanggan memang ramai...tak putus-putus dari pagi sampai sekarang...nasib Umai dah pandai bawa diri..main-main kat area chasier,,jadi bos kecik...tapi,akibatnya...sekarang nie,mata aku dah tak leh buka....penat yang amat-amat....aku dah tak larat nak buka mata nie...ops.....sah-sah aku tidur awal......kalau aku slient rider...or tak jogging ke rumah korang..faham-faham jer lah...aku sungguh-sungguh kepenatan....

6 ulasan:

Lelord said...

en zalie banje kasut ek ayu

Nur Hawa Mohd Zin said...

fuyooo...ape lah tu ek..jgn lupa tau...

Sufi Asri said...

no hal lah ! hehe... xpaksa pon.. rehat itu lagi penting.. ^_*

Unknown said...

sis lelord..

rahsia...

Unknown said...

hawa..
sis tak lupa..nanti sis aku pos 1 entry

Unknown said...

zoro..thanks...memahami