Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, June 14, 2010

APEK KAH ITU?

(gambar dari berita metro)

Assalmualaikum....
salam pagi isnin...mood ari nie sure suam-suam kuku...ditambah dengan tahap si M (malas), maklumlah...2 hari dok layan anak-anak...ibubapa....alahai....bila start berkerja...nak pandang screen komputer pun terbayang makanan kat umah...nak pegang kertas pun...gerenti teringat karenah si suami yang dok layan bola....musim bola lah katakan..

Pagi lagi, aku dah melepek kat umah... 2 hari kerja dari pagi hingga malam...ari nie terus nak demam....tu dia.....biasalah kalau mesin sure dah kondem.. Nasib mak mertua jernis memahami... pekerja yang 4 orang pun ari nie datang berkerja...senang hati den....leh layan en. zalie dan Umai...

Oh, yer...tadikan sempat lah baca metro...terbaca satu ruang hadapan tentang pelawak kena tahan....pasal ganja,...

Oh..........korang jangn tak caya...aku terus kenal siapakan dia itu......yang pasti aku kecewa dengan sikapnya yang masih lagi belum menghakis ~benda itu~
Nak tahu lebih lanjut sila klik sini

Aku memang teruja dengan aksi lakonanya...kalau nak pi menonton drama atau filem..ada tertulis nama dia..sure aku nak pi menonton...maklumlah..lawaknya menghiburkan...memang ceria...original....terhibur dengan lawak-lawaknya...

Namun, kalau tabiat itu yang dah sebati dengan kehidupan....aku memang percaya...sipelawak itu pasti akan berterusan dengan dunianya sendiri...

Apapun...aku mendoakan, ada sinar baru untuk beliau,..

PS : sedih dengan pelakon sekarang...still main ~benda~ yang meng`kondemkan rezeki mereka...alahai..

4 ulasan:

ct_nurmarlissaa said...

ermm....iyer kerr...suka ngan dia niee...hancurr laaa masa depan..kalau dah terjebak.......

Unknown said...

masa tgk kat Buletin Utama mlm td akak x perasan sgt..sbb sibuk m'layan anak2....tp pg ni bila tgk kat Metro mmg sah la dia...sayang kan..kerana "benda" yg x b'faedah tu dia hilang segalanya.....

eh..eh..si M dah dtg pi kat ayu pulak ker...? akak dak ok sikit nih... :)

Unknown said...

SALAM SIS CT

katanya ttg video dalam hp dan internet (tube)..tentang dia hisap ganja....memang ori...hanya tuan badan yang menafikan....

akhirnya?

Unknown said...

salam kak lia

Sedihkan....tapi, itulah keadaan pelakon sekarang....rosak masa hadapan..

tang M tu.....ayu demam.............