Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, September 14, 2010

AKU TAK DAPAT BALIK KAMPUNG???

Assalamualaikum..selamat pagi..

Penatnya badan nie..sambil dok susun pinggan mangkuk sempat lagi aku online…tak gile namanya tu…

Ari nie ikutkan plan nak balik kampong, kira balik hari..namun..bila dah buat perbincangan dengan en zalie…aku ikut nasihatnya…duduk dirumah sahaja

Risau beb, mana tak risau..kalau aku balik kampong, dibuatnya bekalan elektrik terputus…mana aku nak cari enjin buat cOver mesin oksigen dan mesin cpax en zalie

Dan akhirnya…aku ambil keputusan..duduk kat umah…layan jer kuih raya yang ada…

Mana tau, aku boleh lawan pelakon syanie…wawawawawa

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak pe kak..raya sebulan...

eqbalzack said...

takpe...abg eq semalam dah kerja...
tak raya ke mana pun ayu...

Mat Gebu said...

Salam puan ayu...
Biasa lah kan, saya handle seko2 jee koo, semalam kan masa sis lin dtg ramai2 tu, air paip tak de..lagi lah haru....

Cik Pulau said...

sabar sis.. mesti ada hikmah tu..hehe