Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, September 8, 2010

KEMANA AKU MENGHILANGKAN DIRI?

Assalamualaikum….chak…..chak….bah……(main aci-aci pulak malam nie, sementara nak tunggu pengumuman raya ngan korang.....)

Heheheheh, korang jangan terkejut pula aku hilang selama 3 hari ya………..aku tak der lah kena kipnap ker, terpengsan ker, ,.,,.sebenarnyakan aku pi balik kampong Mersing, Tenggaroh…



Yang pasti tenaga aku diperlukan disana….maklumlah family aku semuanya duk jauh dari area Johor, sementara en zalie dah boleh menguruskan diri sendiri aku ambil kesempatan untuk pulang ke halaman kampong selama 3 hari

Macam-macam perkara yang aku lakukan…yang pasti entry tersebut akan aku update dari semasa ke semasa,,

Sempat mengookies tat nanas, mengekek asam manis dan buat rempeyek ko……biasalah, duk berdua dengan ibu,,,macam-macam nak lakukan….

Okeylah kawan-kawan….aku nak pasang langsir rumah dan nak menceriakan lagi suasana dalam rumah…mana tau, ada orang jauh nak datang bertandang…

PS: letih memandu?, tak hairan, janji dapat bersua ibunda dan ayahanda......sekejap namun ianya berbaloi-baloi............

1 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga beraya dengan kegembiraan ye