Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, October 29, 2010

CONTEST CHILABAEY`S..jom ramai-ramai pakat join, hadiah best oooooo



Contest Chilabaey\

Wah…dah lewat malam pun aku masih ada tenaga nak join contest yang abang muz tengah jalankan….walaupun badan agak penat melayan jiran tertangga dikampung dan drive semula ke rumah..aku masih gunakan peluang nak join contest ini….

Lagipun, esok dah start berniaga, ada majlis kenduri kawin di senai dan majlis bertunang di Bandar tenggara, johor…(mana satu majlis aku nak pergi pun aku dah keliru?)

Eik, panjang pulak mukadimah aku malam nie…mengantuk pun masih boleh berleteh..hehehhehehhe

Korang apa lagi..jom lah sama-sama memeriahkan contest yang blogger mantap kita sedang buat nie…berbaloi-baloi ko………..



nak join sila klik sini untuk syarat-syarat penyertaan

dan klik sini untuk ke soalan contest….



Rugi ooo kalau tak join, bukan hadiah jer yang bakal dimenangi…soalan pun agak-agak menyebabkan korang rasa bertenaga nak join….tak susah pun..hanya menguji daya imaginasi dan fikiran korang….

Yang penting korang adalah blogger….dan merupakan follower abang muz…http://chilabaeys.blogspot.com/



PS: baru aku sedar,..dah 10 bulan berkawan dengan blog chilabaey`s..aku belum pernah jadi follower dia…hahahahah..ampun abang muz….


4 ulasan:

azieazah said...

Sapa lagi nak sokong blogger, kalu bukan blogger jugak...?

Unknown said...

kak azie..

i like ayat-ayatmu itu...

Chilabaey's Spot 2 said...

Terima kasih Ayu kerana menyertai contest yang dianjurkan ini... Takpe takde masalah, itu namanye terlepas pandang tapi Ayu selalu komen dalam blog saya tu pun sudah kira bagus...

Thanks again yer.. :)

Unknown said...

Sama-sama abang muz..

ayu dah email jawapan contest dalam email abang..hehehehe

harap-harap ada peluang lagi yer..hehehehe