Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, October 15, 2010

DAPAT AWARD DARI BLOGGER AZZEY



Salam malam jumaat…lepas mandi..penat nyer badan,.,nak buat entry pasal gathering dah tak sempat…mata dah perit sangat…aku nie rabun..tu yang kalau over buat kerja satu hari suntuk,,.sure keperitannya tahap tak boleh control

Tapi, aku nak tunaikan dulu tag yang blogger azzey serah tengahari tadi…aku nie, bukanya blogger yang dapat blogging selalu..maklumlah..banyak urusan yang perlu aku lakukan..

Namun, atas keperhatinan semua..aku terima dengan rela hati..dengan rasa terharu….terima kasih yer azzey..kamu memang baik hati

Bab komen kan…hehehehehe..ayu nie kadangkala terlepas juga nak blogging kat blog kawan-kawan…

Kepada semua blogger yang rajin singgah ke citarasa rinduan..anda layak menerima tag ini…sesungguhnya award ini untuk anda

KHAS untuk blogger yang sering komen di citarasa rinduan: blogger awe, kalam hati, alinac, kak lelord, kella, kak azie, dana….jom ambil award ini…


PS: aku tidur awal...semoga korang sejahtera...dan esok pasti lebih bagus dari hari ini...salam sayang untuk korang dari citarasa rinduan


5 ulasan:

azzey said...

Siti Ruhayu: thanks Ayu!

Kalamhati said...

waaah ditag lagi..huhu thanks sis ayu..sama2 kita support each other..

selamat malam...sweet dreams!

Lelord said...

macehhhh kang akak tepek

ISZA said...

best tu.. dapat award.. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah kak awe nak ...awe amik ek...suka..boleh bagi pada pengomen kat blog awe jugak